Pages


Saturday, July 19, 2008

saturday yang dot.dot.dot...

tajuk entry mcm siot jer... hahahaha

pagi, bangun lambat!!!!!!!! cik abang nk g main tenis, aku lum buat sarapan. sudahnya aku goreng telur mata kerbau jer untuk dia..

pastu, cik abang telefon. si drebar temporary madame rosnah nk dtg ambil kunci n nk basuh kete. tunggu punya tunggu tak kunjung tiba. then call lagi. rupanya pak guard bangang kat luar sana dh tahan tak bagi masuk.. dah ler kena turun g guard house ... tak pasal2 ku turun.. tak mandi pagi lak tu. sarung kemeja jer instead of baju tido... then 5 mins pastu dh dtg ambil kunci..

then clearkan sampah2 nk suruh drebar buang tghari karang.. dreber merangkap tukang buang sampah sejak tak de amah..

pastu mandikan bdk2.. siap2 semua nk kuar shopping. actually hari nk hujan, tapi nk gak kuar. sbb dh 3 minggu tak kuar. leh jadik giler lelama duk dlm rumah.

pastu kelam kabut gue masak... last2 end up, ayam masak kicap jer. yg lain lauk semalam.. huhu

tgh duk kt dapo, cik abang balik."pat pat.. siap. jalan jammed tuh.. nnt lambat!".. kata dia. kelam kabut aku mandi.. last2 baru perasan lupa pakai bedak. sib baik dlm handbag ada compact powder.. aku nih kalau under pressure.. wat kerja jadik tak menentu...

shoopinggg timeeeeeeeee... yeeee... beli apa jer.. groceries.. then found out ada ikan tenggiri kt pasar. beli beso punya. reganya rm65 daa... mahal nk mampus!tapi almost 4 kg...

balik rumah melantak,... tido.. tgk tv.. then now i'm here.. blogging....................

No comments:

Related Posts with Thumbnails