Pages


Thursday, July 17, 2008

hepi...

today, i'm very happy..

1st, 'sms'ed from kawan lama mengamit memori betul. rasanya inilah satu2nya sahabatku yang tak pernah melupakan aku. setiap kali kami balik malaysia tak pernah tidak aku menghubunginya. Rindunya nak ebrborak sakan macam dulu2. ramai orang yang aku kenal.. dan berkawan. tapi susah nak dapat yang betul2 boleh dibuat best friend. hopefully our friendship remain forever... selamanya.. sampai akhir hayat...

2ndly, teman lama yang kenal melalui forum AZ.com... ( peminat Anuar Zain... huhu)... lamanya tak contact. jengah2 gak lah blog si myra tu dh berkurun tak update.. ( bila ank update cik adik oii!!!).. alih2 tadi tgk ada dia online kat ym.. syoknyalah. teurs muka tak malu aku nih menyapa. rupanya laki dia daaa... huhu... no prob, laki dia kenal gue gak. so terus mintak gambo2 kawen dia dua org.. aduh... comelnya n so sweet merpati dua sejoli tuh.. pasni harap2 tak lost contact lagi..

--------------------------------

wonder gak... manalah kawan2 az.com tu semua ilang. kak nanie pie... manalah ko yer.. huhu.. aku panggil dia kakak lak, padahal sebaya jer. tapi dh terbiasa.. apa nak buat. aku perasan aku muda belia lagi... hahaha

No comments:

Related Posts with Thumbnails