Pages

Thursday, July 31, 2008

CASA RAZYANA...

Beranganlah nak letak nama rumah ku... "CASA RAZYANA"... tapi hanya berangan je dulu. Lum dapat kelulusan menteri huhu... (merangkap cik abang ku cayang... hmmm)

Dulu cik Abang kata nak bagi nama Casa Impian, tapi ku tanak. memanglah rumah impian, tapi nama tu not mencirikan.. 'us!'... huhu... ini macam kalu, kena letak nama lain atau tak yah letak nama.. but one things, secara kebetulan the house no is 97.. which is my birthdate... ( sept 7)..

aku ngan anak2 depan rumah. gambar ni masa january 2008. rumah lum siap sepenuhnya. also lum pindah masuk. skrg dh pindah masuk...hmmm

8 comments:

ummu_hanis said...

cantik nye rumah

YANA said...

TQ...

rohamica said...

Nice house!

Gille said...

Woow!! cantik design rumah, very cosy!

I like I like..

YANA said...

rohamica n gille...

TQ for the compliment.. ku terharu..

nora2810 said...

Apasal ko selalu kata umah mu tu huduh sepang, aku tengok cantik jer tak ada huduh sepangnya :P

YANA said...

keh keh keh... Bukan aku kata yer... Ahkak sewel yg kata. Muahahaha. Rumah dia kan kt bukit hollywood tu. Rumah aku kt bukit mahkota jer... Hahaha

Btw min, ni kt msia lah. Kt lagos aku rmh flat jer...

kakwhy in da house said...

akak kat mana akak beli umah ni..cantik sangat...area mana kak? kire siap atau akak buat renovation??

Related Posts with Thumbnails