Pages


Tuesday, March 25, 2008

Intro....

Haruskah ada intro sesuatu blog... Kalau bukak jer mana2 blog, entry pertama selalu intro. Bukan kerana nak meniru atau apa, tapi itulah dia.. kenyataan... membuat sesuatu mesti ada permulaannya...

Jadi alangkah baiknya kalau mulai hari ini, jika kita selalu memulakan sesuatu tanpa apa2 bacaan, marilah kita sama2 mambaca "BISMILLAHIRRAHMANNIRRAHIM".... Aku mengingatkan diri sendiri jugak.. Selalunya nak makan, nak tidur, naik kenderaan sering tak lupa baca Bismillah.. tapi buat2 kerja lain selalu lupa.. selain solat yer... itu pastilah baca. mana leh lupa...

contohnya, nak mengadap komputer, jarang sekali kita mulakan dengan bismillah... ni bukanlah aku nak kata orang, diri sendiri jugak macam tu.. kita manusia sentiasa lupa...

Ok, back to blog... blog ini di create untuk kawan2 aku membaca tulisan aku. Aku suka menulis, membebel suka jugak.. ahaks... mula suka2, tapi akhirnya terfikir jugak nak mengadaptasi apa yang aku tau selain berkongsi dengan kawan2 segala apa yang mereka tau. harap2 projek log aku ni menjadi lah.. hahaha... ni blog ketiga aku create. Blog pertama lebih kepada personal life aku anak beranak... blog kedua, kisah aku dan dia.. hahaha... ( ada jiwang daaaa)... then blog ketiga ni ala2 editor majalah wanita la pulak... kah kah...

ok.. till here.. enjoy reading.... bye...

salam...

No comments:

Related Posts with Thumbnails