Pages

Wednesday, July 15, 2009

Lepat pisang

daun pisang kt backyard abis gondol aku ambik nk buat lepat... kuikuikui..

proses melayur daun pisang.. pic taken by Ain..

bancuhan lepat

dua sudu adunan dalam daun pisang

dah siap .. tak sama saiz sbb daun pun ala2 nan ado.. huhu

pas dh kukus...


tu dia bila dh siap.. ada ker Amsyar kata..." mama, napa mama buat kuih macam bantal!!!!"... golak guling den ketawa... hahahhaha..
btw, it was 'merbeles' lepat pisang for tea time... masuk bakul sat tuan rumah... sapo laie nk puji2 kan.. kalau tak diri den sendiri.. hihi


p/s: bg tau Cik Abang thru sms, tea time 2day is lepat pisang. dia reply:... "lepat pisang.. sedapnya... sayang awak!!! "....I'm so happy... hihi...


2 comments:

comey_lote said...

sedapnya lepat pisang...untung le boleh togelkan jer pokok2 pisang kat belakang rumah...aku sini daun pisang ada tp MAHAL...huhuhu

YANA said...

daun pisang aku nampaknya grown very well kt belakang... apalah projek aku nk buat tuk gondolkan pokok ittew... hahahha

Related Posts with Thumbnails