Pages

Tuesday, March 31, 2009

signature oh signature..

aduhai.. lama dh nk buh signature kat blog tapi tak terbuat2... yang sebenarnya malas, tak kreatif, tak reti, buta IT... heheheh semua ada...

adalah sorang dua "cicak" tu riak abis blog dia orang dh ada signature.. sabo jer lah... aku gak tak de... hahahhaa...

perlu ker? jawapanya tak perlu sgt... tapi kalau ada apa salahnya.. kekekek

nk wat siggy ker tak nak... ker, nk tunggu mimpi dulu.. kalau mimpi kena kutuk sbb tak de siggy, nampaknya kena buat lah... muahahahha

1 comment:

comey_lote said...

kalau aku jenguk blog ko nih awal2 leh aku tolong...tp skang nih ko pun dah ade...hehe

Related Posts with Thumbnails