Pages


Sunday, February 22, 2009

Cik Abang

20 hb february.... besday Cik Abang... bangun pagi, after wish happy birthday, Cik Adik pun siap2 turun bawah... nk buat air tuk breakfast Cik Abang. Cik Abang keluar beli nasi lemak. So pastu breakfastlah sama2...

Pastu sementara nk menanti tengahri, Cik Adik kemas2 kain baju Cik Abang... Aduhai.. Cik Abang nak fly g Saudi hari besday dia.. sayunya hati Cik Adik. Sepanjang minggu asyik feeling blue jer.. sedih... manalah Cik Abang pernah tinggalkan Cik Adik lelama... Asal teringat jer, jadik sedih semacam. Tak semena2 melalak pulak aku... huhu

Kul 11 lebih, kat kut 12 tghari, kami pun berangkat g KLIA. Anak2 excited nk g KLIA... padahal tak tau bukan leh ikut mcm selalu.. nk hantar papa jer nak meninggalkan kami ni... Mama sayu jer.. melebih2 lak aku ni. terasa mengada2 lak... huhu...

pastu sementara Cik Abang uruskan hal check in... aku n anak2 g cari hadiah tuk dia. Kami g Bonia.. tu jer yang dekat.. tak leh fikir2 lagi. dalam masa tak sampai 15 minit, kena beli sesuatu tuk Cik Abang sebagai hadiah besday dari kami... Sebenarnya tak wajib pun bagi hadiah.. jarang bagi2 hadiah ni... tapi for this time, terasa nak dia kenang aku everytime dia tgk jam lak... huhu.. ( jam lama dia yang snetimental value aku dh termasukkan dlm washer lalu rosak...) feel gulity punya pasal, so aku berdoa Cik Abang tak beli jam.. so aku leh bagi dia present...

so belilah satu tuk Cik Abang. sempatlah Cik Adik angkut satu purse Bonia.. ( sambil menyelam minum air... teruknya aku... hahahha)

pastu bagilah Cik Abang.. suprise gitu... huhu... Cik Abang terus pakai... huhu.. kembang semangkuk jap... kekkeke

Bila Cik Abang nk boarding dah.. aduhh... sodehnya hati den ni ha... tapi tahan2.. kat rumah dh melalak, so at airport tak yah ler buat drama... huhu...

---------------------------------------------------

Ni dah dua hari Cik Abang di bumi Saudi.. Rindunya aku... jenis tak pernah pisah.. first time..Teruknya aku. Anak2 sebut2 gak papa dia orang.. We really miss him... hope dia sihat selalu, take care n sentiasa ingat kami di sini... "i cant smile without you..", lagu tu terasa mendayu2 pulak.... arrhhhhhhhhhhhhhh... jiwang ler tu.... hehehehe

2 comments:

Norita Shaklee said...

Sayunya aku baca entry ko...aku pernah merasainya terutama kalau cik Abg aku kena g tempat yang tak de roaming...huhuhuhu. Tak pe la doakan suami ko selamat selalu. Jaga diri!

... said...

TQ N...

Related Posts with Thumbnails