Pages

Monday, November 3, 2008

raya time...

lewat sgt dah tuan rumah nk post gambar raya... huhu. dh abis syawal dah. tapi ni jer lah peluang yang ada...



This yr, beraya rumah baru.. kat Bukit Mahkota... ada yang kata Bukit Mahkota Bangi, ada yang kata Kajang... but tak reti nk menerangkan. ikut alamat Kajang, tapi kalau ikut location, Bangi.. Apapun mana2 lah. huhu



gambar pagi raya. selepas edisi bermaafan.. fadhlin seperti biasa tiada dalam gambar sebab membuta...



possing di gazebo belakang rumah... ni fadhlin dah bangun tido.. huhu.. ain seperti biasa, mood gambar mmg susah dia ni. lagi dia kerut dahi tanak gambar sbb silau matahari pagi...



raya kali ni sakan boleh tahan. raya 1 kat rumah bukit mahkota. raya kedua sampai ke 8 kat pahang. pastu balik bukit mahkota open house lak... pastu aku balik pahang lagi. g rumah along aku semua..


pastu balik bukit mahkota lagi.. open hse berlambak, g rumah kawan2.. smp full schedule.. tau2 dh nk balik lagos..


sib abik sempat berpicnic di PD mengumpulkan 2 keluarga besar ... my side n laling side...

6 comments:

comey_lote said...

bestnya balik raya!gazebo pun cantik sgt...kelesss gitu!

YANA said...

tq,,,

raya mmg sakan beb.. tah bilalah dpt balik lagi...

Gille said...

Nice, family photo.

Seronok kan raya kat kampung.
Lalu Mentakab tak?

YANA said...

no mentakab this time. setakat temerluh saja...

Miim said...

salam ziarah,

cantik gazebo...
bleh main ghazal kt situ..heheh

Anor@Nad said...

Very very sweet hari raya photo!!!

Jeles sihhh ....tapi mmg cantik gambo ... semuanya lawa dan segak² belaka

Related Posts with Thumbnails